26. syyskuuta 2011

Hyvä yritys

Mua turhauttaa jotenki äärettömän paljon, että mun piirtämistä ihmisistä tulee aina semmosia ilmeettömiä pällejä. Hiukset on ihan hullun vaikeita, varsinki valkoset semmoset, ja kasvojen värittäminen... Hyi kauhistus.

Laitoin tän tossa teemahaasteessa kohtaan No Time, koska musta se näyttää vähä siltä niinku se ois jonku jääpalikan sisällä. Aika ei kulje :D Mää mietin, että ootankohan mää jotenki kauheesti talvea ku oon viimeaikoina tehny jo kolme työtä joissa on lunta! Kun ensilumi tulee, niin arvatkaa kuka on ekana juoksemassa ulos tekeen lumienkeleitä. 

6 kommenttia:

  1. No mutta täähän on ihan tosi kiva ja sievä ja hyvä! Sanosinpas, että yks parraita sun ihmiskuvista. Korut, kasvot, ja hiuksetki on kivat. Kyllä se selvästi jotain miettiiki. Tai vähintään poseeraa.

    VastaaPoista
  2. Se on hyvä jos joku on sitä mieltä :D ehkä mulla on vaan rima liian korkeella noitten pöllöjen jälkeen tai jotain...

    VastaaPoista
  3. Tännekin vielä pittää kommentoida, eli tosi kiva ja hienoa. (edellenkiin hieman häiritsee tuo karsastava katse, mut ei se liika häiritse) Ja se joka on ekana tekemässä lumienkeleitä ja keräämässä kaiken pihalle sataneen lumen, muilta talon pieniltä lapsilta pois, lumiukkoon olen minä. :D

    VastaaPoista
  4. Sami et kyllä tasan oo ehtimässä ennen mua!

    VastaaPoista
  5. Se kuule riippuu täysin siitä tuleeko jo ensiviikkonloppuna lumet maahan rollossa. Jos tulee niin minä ehin ensin, jos tulee jo nyt tai seuraavalla viikolla niin voi tulla jo tasapeli, mut sitä seuraava viikonloppu on sun ainoa toivo voittaa tässä. :P

    VastaaPoista
  6. Tulee mieleen Jääkuningatar. On tässä aika hyytävä tunnelma. Vaikka naisella ei hirveästi ilmettä olekaan, mun mielestä se sopii ainaki tässä yhteydessä. Ja toisaalta näyttää tosi ylimieliseltä ja iha ku ois just tuhahtanu "hmph!".

    VastaaPoista