21. syyskuuta 2011

Pelottavuutta

Tästä tuli kyllä aika karmiva... mutta toisaalta se on aika tarkotuksenmukaista. Löysin DAsta semmosen kivan 100 teeman haasteen, jonka aattelin ottaa työn alle ja oon jo kolme kuvaa saanu tehtyäkin! Tämä oli teema 17. blood. joten... noh, verta. Edistymistä voi seurailla tuolta mun DA profiilista minkä linkki löytyy ylhäältä jos kiinnostaa tai vaikka tahtoo itse ottaa haasteen vastaan.

Tajusin muuten että tää on ihan toisesta ääripäästä ku toi mun pingviinisöpistelykuva :D

ps. muistakaapa noi pikkuset laatikot tuolla alhaalla. klik klik!

5 kommenttia:

  1. Oon muistaakseni joskus kaaauan sitte alottanu saman haasteen. Oliko tuossa, että sai itte päättää kaikki teemat? Siisti kuva, lisää tämmöttii!

    VastaaPoista
  2. Ei ollu ku siinä oli muutama eri variaatio joista sai valita Musta se on melkeen parempi että ne annetaan, ku sitte tulee just tehtyä tälleen oman mukavuusalueen ulkopuolelta juttuja :)

    VastaaPoista
  3. Selailinpa kerranki vähä DAssakin sun kuvia :) Vaikka kaikki oon jo nähny ja kommentoinuki. En viittiiny sinne kuitenkaa tunnuksia luoda, että saisin kommentoida.
    Tykkään vieläki hirveesti Pala taivasta -öljyvärityöstä. Just sen ku sais pari kertaa isommassa koossa meijä makkariin!

    VastaaPoista
  4. Mulla se on tuolla vaatekaapissa vailla järkevää paikkaa mutta en raaski luopuakkaan.

    VastaaPoista
  5. Ei kannattais tehä nii kivoja tauluja :D Ymmärrän :)

    VastaaPoista